Afdeling administratie in een hotel
Afdeling Administratie functies
Afdeling administratie in een hotel
Ben je goed in financiën, communicatie en computers? Ben je een organisatietalent? Dan zijn functies zoals administratief medewerker of controller perfect voor jou! Je beheert de debiteuren- en crediteurenadministratie en zorgt voor de maandafsluiting. Andere verantwoordelijkheden zijn het controleren en verzenden van facturen en het opstellen van rapportages.
Taken van de administratie
Als lid van het administratieteam ondersteun je met data-analyse en vertaalt bevindingen naar actiepunten. Je werkt aan businesscases en neemt deel aan het crediteuren- en debiteurenproces, interne controles, BTW-aangiftes en liquiditeitsoverzichten.
Voornaamste taken van de afdeling administratie:
Controleren van financiële transacties
Beheren van de debiteurenstand
Opstellen van financiële rapportages
Controleren van kasregisters en procedures
Vastleggen van personeelsmutaties
Verbeteren van het HR-kwaliteitsproces, inclusief salarisadministratie
Verwerken van inkomende en uitgaande facturen
Communiceren met leveranciers
Bekijk ook de vacatures van F&B medewerker, barman, barista, assistent bar manager, bar supervisor, bediening en hostess