Afdeling personeelszaken functies

Afdeling personeelszaken in een hotel


Afdeling personeelszaken functies

De afdeling personeelszaken, ook bekend als Human Resources, beheert de personeelsadministratie en het wervingsproces. Dit omvat het in- en uitdiensttredingsproces, het bijhouden van verlof- en ziekteregistraties, en het registreren van personeelsmutaties. Je beheert werving- en selectiekanalen en voert de eerste selectierondes uit.

Belangrijke taken van personeelszaken:

  • Leveren van maandelijkse managementrapportages

  • Plannen en organiseren van trainingen (BHV, veiligheid)

  • Coördineren van projecten zoals carrière- en stage-events

  • Verzorgen van introductiepakketten voor nieuwe medewerkers

  • Ondersteunende administratieve werkzaamheden

  • Signaleren van jubilea en geven van presentaties

  • Opzetten van personeelstevredenheidsonderzoeken

Persoonlijke eigenschappen en kwaliteiten:

  • Integer, zelfstandig,

  • communicatief vaardig

  • Flexibel, bekwaam in coachen en motiveren

  • Georganiseerd, ondersteunend, proactief

  • Affiniteit met de hospitality-industrie

  • Public Relations mindset

Elke dag op de afdeling personeelszaken is leerzaam, divers en uitdagend. Ontdek onze vacatures binnen personeelszaken en wordt deel van een van de dynamische hotel-teams.