Afdeling personeelszaken in een hotel
Afdeling personeelszaken functies
De afdeling personeelszaken, ook bekend als Human Resources, beheert de personeelsadministratie en het wervingsproces. Dit omvat het in- en uitdiensttredingsproces, het bijhouden van verlof- en ziekteregistraties, en het registreren van personeelsmutaties. Je beheert werving- en selectiekanalen en voert de eerste selectierondes uit.
Belangrijke taken van personeelszaken:
Leveren van maandelijkse managementrapportages
Plannen en organiseren van trainingen (BHV, veiligheid)
Coördineren van projecten zoals carrière- en stage-events
Verzorgen van introductiepakketten voor nieuwe medewerkers
Ondersteunende administratieve werkzaamheden
Signaleren van jubilea en geven van presentaties
Opzetten van personeelstevredenheidsonderzoeken
Persoonlijke eigenschappen en kwaliteiten:
Integer, zelfstandig,
communicatief vaardig
Flexibel, bekwaam in coachen en motiveren
Georganiseerd, ondersteunend, proactief
Affiniteit met de hospitality-industrie
Public Relations mindset
Elke dag op de afdeling personeelszaken is leerzaam, divers en uitdagend. Ontdek onze vacatures binnen personeelszaken en wordt deel van een van de dynamische hotel-teams.